Sidor

måndag 8 oktober 2012

Smått och gott... och en kurs!

Jag var själv med barnen stora delar av helgen och vi hade det mysigt men intensivt! Det känns som om jag "glömt" hur man gör, sedan jag började jobba. :) Jag är ju mer borta än hemma nuförtiden och det är J som tar hand om... typ allt... :) Det var galet stressigt att få iväg oss allihop när Alva skulle spela tennis igår morse. Jag tog det lite väl lungt där på morgonen, innan jag till sist insåg att det var dags att sätta sprutt om vi skulle komma iväg alla fyra. Orutin, helt enkelt! På det stora hela var det en riktigt bra helg! Vi fick ju till och med se hösten från sin finaste sida, med blå himmel och sol och allt.

Jag har glömt att berätta att jag för ett tag sedan blev intervjuad av goaste Marja till tidningen Allt Om Scrap. Ni kan läsa den jättefina tidningen här och på sidorna 50-63 är det lite extra spännande! ;) Tusen tack Marja!

En annan jätterolig nyhet är att jag ska gästdesigna för Pyssloteket ett tag framöver. Imorgon dyker mitt första inlägg upp i Pysslotekets inspirationsblogg. Titta gärna in där! Butiken ligger på Valhallavägen och är alldeles fullproppad med godsaker! :)

Som om det inte vore nog med spännande saker så tycker jag att ni ska kolla in det här - jag ska nämligen hålla en liten kurs på just Pyssloteket, den 17 november. Några bilder och lite mer info kommer att komma snart, men så mycket kan jag säga som att vi kommer att göra ett minialbum utav tags, med några olika typer av färg (gesso, akrylfärg, Glimmer Glam mm) och grundläggande tekniker inom mixed media. :)









Inga kommentarer: