Sidor

måndag 28 maj 2012

Spring Jubilee

Pink Paislees kollektion Spring Jubilee är aaaalldeles uuuuunderbar med sina glada, vårvackra färger och fina mönster och ni hittar den hos Scrapgalen!

Jag använde gesso och två olika schabloner/stencils, för att få mitt foto och den söta pippifågeln som jag klippte ut från ett av de mönstrade papprena att stå ut lite mer från bakgrunden. Jag har också sytt med vit tråd i symaskinen och jag använde 3D-kuddar för att fästa fågeln så att den skulle komma upp lite.


Jag älskar verkligen stencilen/schablonen med alfabetet, som jag använde under fågeln. Jag tror att den kommer att komma in i butiken, om den inte sålde slut under eventet.

Blommorna är starkt rosa och härligt superblingiga i mitten.


Jag hoppas att ni får en riktigt bra start på veckan...!!!



2 kommentarer:

Ellison sa...

Så fin Anna! Kram

apapelouca.blogspot.com sa...

Sweet and beautifull smile from the kids, wonderful page