Sidor

söndag 13 maj 2012

Experiment med vax...

Jag måste visst prova allt i pyssleväg verkar det som... =) och här är en liten bild på ett vaxexperiment jag gjorde förra veckan. Det var väldigt kul och jag har planer på mer... Det behövs nog en del övning och experimenterande tror jag och jag har lite idéer som jag verkligen hoppas att jag kommer att lyckas med.

-----------------------------------------------------------------------

I've been playing around with some wax. I need to try every possible technique, as it seems... =) I loved this, and I have plans for more. I think it takes a bit of exerimenting and practicing, but I hope to be able to put some of my plans into action soon. :)




Jag lade i några små papperscirklar, men allt annat är vax.

1 kommentar:

Marja Seidemo sa...

fina färger..känner att jag har liite svårt att få grepp om resultatet..;-) kanske man får se mer???