Sidor

fredag 18 november 2011

Ytterligare en från Cropen...

Jag har fortfarande inte visat alla layouter jag gjorde till Cocoa Daisys crop. Jag tjatar lite till om att alla utmaningar fortfarande pågår och att deadline är först natten mellan söndag och måndag (klockan 2, svensk tid). =) Så om du har lite pysseltid över i helgen kanske jag kan få fresta med en rolig utmaning?

Du kanske är sugen på en utmaning som handlar om "Kid's Art"? Den går ut på att man ska använda någon teknik som associeras med barn - till exempel att göra potatistryck eller att måla med fingrarna. Dessutom ska layouten handla om ett barndomsminne.

Jag gjorde ett handavtryck på min layout - en layout som handlar om min första kamera och som trots att den handlar om fotografering är helt utan foton. :) De små dekorationerna kommer från Cocoa Daisys novemberkit.

4 kommentarer:

Miae sa...

I love this! How fresh and wonderful! Thank you for sharing!

Maja Stokk / eyovine sa...

Fantastisk!!!! Du är så påhittig. Denna går direkt i hjärtat på mig. Snyggt stilrent och orginellt.

Kramiz Maja

Denise sa...

This challenge was so fun Anna. thanks. and happy 6 months to beautiful little Tuva.

Mikaela sa...

urläckert!! vilken känsla!!