Sidor

söndag 13 november 2011

Ännu mer Cocoa Daisy...

Cropen pågår för fullt och av de sammanlagt 20 utmaningarna så är det fortfarande 7 kvar som presenteras idag. Deadline är natten mellan söndag och måndag nästa helg, så det är gott om tid för den som vill vara med och leka!

Jag har blivit vansinnigt inspirerad varje gång det varit crop hos Cocoa Daisy, men den här cropen slår utan tvekan alla rekord!

Den här layouten gjorde jag till min egen tygutmaning...



Kolla också in till exempel Rondas quiltutmaning, Denises graffitikurs, Kims genomgång av olika tekniker för att sy för hand på sina layouter eller något av allt annat spännande vi har på gång!

Klockan 18 ikväll svensk tid är det dags för nästa entimmesutmaning! Ett trevligt sätt att sätta sprutt på adrenalinet! :)

Klockan 20 har Ronda sin "Stamp and Fabric Art Class" - blir garanterat toppenbra!

Ha en toppenbra söndag allihop!

6 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Åh vilken härligt lekfull LO!!!

Lilla07an sa...

LÖÖÖVE IT!

Stina Glaas sa...

Gillar massor! :-D

Stina Glaas sa...

Tack för snälla kommentarer! :-)
Det kan hända att jag kommer lämna fler väldigt positiva kommentarer här framöver ;-), för jag tokgillar det du gör. :-)

Ellison sa...

En sån härlig layout! Massor av glad färg!! Superfin!

Monica sa...

Tur att jag hade missat det här, för jag hade ändå inte tid... :) Vilken härligt underbar layout du har gjort!