Sidor

tisdag 28 juni 2011

Tavla för Scrapgalen...

Jag har gjort en tavla med ett foto på Tuvas söta små fötter. För att göra bakgrunden använde jag två olika stenciler/schabloner från Crafter's Workshop och smetade gesso över med hjälp av en palettkniv. Läs mer om hur jag gjorde i bloggen hos Scrapgalen.

Scrapgalen kommer att få in massor med fler stencils och dessutom är det gesso mm på väg in också. Ni har väl förresten inte missat att det är sommarrea hos Scrapgalen just nu? 30-50% rabatt på utvalda varor, gäller till och med 30/6.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I made this canvas for Scrapgalen, using the very cool stencils from Crafter's workshop. I love them so much and I think the white butterflies looks pretty cool on top of the painted squares.



Alva blev frisk ganska snabbt, tack och lov. Det blev väl ca 1 dygn med hög feber till sist. Nu är det jag som mår rätt kasst idag istället. Jag tror att det framför allt är gräsallergin som vaknade till liv när vi fick vackert väder igen.

4 kommentarer:

pysselpetra sa...

fantastisk layout ♥ har länge letat efter sådana grafiska stenciler men inte hittat i någon svensk shop - oups så var det beställt några :)

Anonym sa...

Gulliga fötter. En liten färskpotatis på varje fot och resten små ärtor.

Morfar
Ulf

Mya sa...

Så himla fin Anna! Nu fick du mig att komma på att jag ska stämpla av Lilos fötter. :-)

kram

Denise sa...

Tuva's little feet are so cute! this canvas is lovely Anna. so glad you are finding time to create.